Thursday, December 29, 2011

My wish list 2012

Tahun baru macam dah sangat hampir.
and today, my boss gave few of choc to everyone and said, this is for all since new year is coming,
everyone are getting older, so thats for birthday present.
that is not funny boss.hahahha..
Umur mmg sangat sensetip unt superior aku.
tp untuk orang muda macam aku.ehem,paling muda la kot,
tp bila nak bgtahu yang umur menjangkau 25 tahun macam sesuatu yang tak boleh nak terima sangat
korang boleh terima?boleh?tak boleh kan?


Dulu masa 7 tahun lepas muka aku macam ni.





sekarang rupa aku cm gini..
sama tak? tak sama kan?hahahhaa
macam dulu lagi somel sbb tembam nye pipi i ni.
patut la orang tak pandang.
sebab pipi macam nk meletup je.hahahahha..



so, bila nak cerita pasal tahun baru mesti teringat azam tahun lepas
macam 1 pun aku tak achieve
kejam oh kejam
so, tengah berfikir fikir tahun depan mahu achieve ape eh?
hahahaha...
jom aku list kan..

1. Engagement -

yang ni tiap tiap tahun aku punya wish list.haha..
mmg tah bile boleh achieve.kehkehkeh...
rasenye aku start wish dari umur setahun jagung.wek wek wekkkk!


2. Saving

Ini pun sama. tiap tiap tahun aku set goal nk start saving.
bukan main buat calculation dalam note book.
tp end result tetap hampeh.
bila dah start ada duit,mula la kena pergi servis kereta la,
xpun tukar tayar kereta la, tak pun renew roadtax,macam semua 
duet aku perabeh kat kereta je.hampeh lagi sekali.
hahahaha..

3. Travelling

next year sebenarnya banyak je plan ke over the sea.hahahhaha...
tak tahu aku masih tabah nk berjalan ke tidak
actually, best tau dapat merayap.
tahun lepas cipta rekod tiap2 bulan pergi merayap
kalau pergi untuk kerja,cm tak nikmat je.
kalau pergi merayap sambil membuang duit itu namanya nikmat
ahhahahaha..

4.Playing guitar

just placed 'him' behind the door for almost a year.
dan tiba masanye aku start balik manja kan gitar sendiri
hahahhaaa... nasib baik gitar ni tak hancur.
aku plan ngn jaja nak start belajar next year.
kalau lah kerajinan aku ni sama macam nak buat master,
alangkah bestnya.
naik jugak lah satu tingkat qualification aku ni.
maklumlah,degree graduate kn dah bersepah.


5. Long curly hair


long curly hair dah macam sebati dalam diri.ewah kau!
bila aku potong rambut semua tergamam.
adakah sangat buruk berambut pendek?
dorang kata, that is just nice but have no different with other girls out there.
aik..macam my trademark pulak rambot krenteng.ewah ewah!hahahahaa
so, next year, im gonna save my hair's length.eh.eh.. 


sekian sahaja ;)

No comments: