Monday, October 17, 2011

berdating bertiga

Sabtu plan nk berbasikal di shah alam.tapi apakan daya kami dah terlambat.kijem sangat kalau pintu dia tutup pukul 430 pm.
Haish..mahu kena salai kulit hitam aku ni..
So,xdapat la nk kurus kn badan tp membesarkan bontot.
So,aku mimi dan em trus melantak tutti fruitti lepas melantak wong solo.
Eh,aym penyet di wong solo.
Cm xmuat je nk mkn kedai, kn?
Then memasing blur nak tgk game mu vs liverpool.
Penat seh pusing pusing klang.
Jenuh drive cr mamak yg bkk game tu.
And finally kami jumpe kedai pelita selepas aku menalipon tofu.
Membantu jugak kenal org di merata tempat..
Yang best bile pergi kedai tu rupew nye kawasan liverpool.
Tegelak aku tgk mimi senyap je bl game tu liverpool control
Ehem..lagi di hukum bl liverpool got first goal.
We called superb..hahha
Tbe tbe mu score,fans mu br nk havoc.nanges aku kt situ..
Xpasal pasal aku dah jatuh cinta ngn club lvpool..
Bengang je mimi bl aku xsupport club die.
Nk wt cmne,aku xsuke tgk player lembab nk no strategy.sorry guys.
And now,aku mula faham kenape genius suka liverpool..ahahha..
Nanges la mimi bl bc belog haku ni..
Tp reality nye,engineer and director wd fans liverpool.
Ni hasil survey dr section head aku
So,aku advice mimi klo nk jd eng wd kne la switch ur fav club..
Kijem kn??

Habes bola,kami men bowling.
Macam biasa aku akn teros kalah..
Sbb ema mmg teror.
Tamau ajk lagi men bowling..
Hahhaha..
Penat lagi,ktorg men basket..
Men smp tngn nk cramp.



Oke.sekian..
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

e m a r o z a i n i said...

lepastu pegi berurut 5 minit yg menyakitkan lagi bdn2.haha

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Salam pekenalan .. umi singgah dn jd follower ..


Best tengok pic2 tu ...nampak kegembiraan terserlah hihi :)