Monday, October 17, 2011

celebrate in advance..

Happy anniversary year one to me and mimi..
Baru year one ke weyyy?rase macam year 10 dah.hamboi ko,klo cerita nak bombastik je kan.
Aku lastik baru kau tahi,eh tahu..
Sebab aku dah kenal mimi dari form 1,umor dah 13 tahun.
Sekarang dah 24. Ko kira ah sendiri bp jangka hayat perkenalan kami.
Tapi yang hiperbola iaitu mimi dah admire kat aku dari darjah enam.
Haishh..ko kira lagi berapa lama agaknye mimi simpan perasaan die kat aku.tak ke lama.ye dak?
Sebenarnya jangka masa bercinta bukan pengukur keserasian kita dan juga pasangan.
Yang penting 2-2 sangat lah jujur dalam build up our relationship
Kalau bercinta macam nak rak pun,
Kalau lah pasangan kita tak jujur lagi ikhlas pn doesn't work kot.
So, alhamdulillah kasih aku dan mimi ttp bertahan tanpa bergaduh gaduh.
Berdrama langsung tidak.
Bercurang jauh sekali.
Sbb aku pantang mimi bersosial sial ni.
Mmg aku baling pisau je klo perangai keji mcm tu.
Kire bersyukor lah dulu aku xbunuh orang.haish..
Yesterday,kami decided nak celebrate awal.memandang kn tarikh nye jatuh pd hari esok iaitu selasa.
Masing masing bizi nak p clbrte cmne kak??
Awal awal aku da beli coupon makan kt hotel..
Mmg la murah je.nk soh aku membazer smp beratus ratus mmg jauh sekali la.
Yang penting semalam aku dah boroi habes.kenyang gile babi makan kt crowne plaza kl.
Mkn buffet mmg la berbaloi.
Tp ada juge nk argue dgn aku,bkn nye aku kaye raye pn mkn kt hotel.byr sikit,mkn smp mati.
Haish.kenapa manusia berhati bangkai?
Kalau aku hari2 nk makan kt chili's n tgi pn bkn kayu ukor kekayaan seseorang.
Kalau aku miskin pn langsung xde kena mengena ngn ko la gile.
Sj nk bg peringatan.sbb bila dah bekerja,and we have our own money,we have a right to live well. We used it to satisfy ourself not others..

Pls: mode nk support selangor sangat membara .. esok p stadium.laju laju!
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: