Monday, August 22, 2011

stop smp sini


Sekarang aku sedang counting nk raya.
Memang time belajar bab preparation raya im number 1
Good sangat perangai.
Tp bila 2 tahun berturut aku berdiri di atas kaki sndr,langsung tkde rs nk shopping bagai
Bj kurung dah siap tempah
Tudung unt p kubur lom lg smp beli.
dgr jln tar dah cm sardin
Haihhh
Bj jenjalan langsung xbeli sbb bj yg ade pn xterpakai
Dah besar kot.
Semua ni anda akn rs kalau raya dekat je
Smp dah kawin taun depan pn akn ttp balik ry dekat dekat je

Pls:tak sangka setelah sekian lama kisah menyayat hati , aku terpaksa bersuara.
Kenapa la aku kene recall back.cm xadil dan ptt aku d buat cmni
Seigt aku,aku xpna mengacau atau menganggu urusan org lain.
Bila sebut je psl tu terus aku xde mood.mls nk cerita.biar la satu dunia tahu butir salah aku.
Sbb aku buruk d mata orang.aku bkn sempurna pun malah selalu gagal.
Biar lah org nk dengar cerita yg palsu tp kebenaran nya hanya aku dan tuhan yang tahu.
Sbb takde makna lagi kalau aku cerita kn dln versi aku.
Tmbh lg,aku sgr bahagia.
Ya tuhan,aku bersyukur kau beri dugaan terbesar buat aku sbb hikmah nya itu aku sudah nampak
Aku langsung xmenyesal dgn keputusan aku.
Sbb aku da fedup menjadi org bodoh yg selaly ditipu.trima kasih sbb mengingatkn blk derita yg aku tnggung selama ini.



No comments: