Saturday, August 6, 2011

Welcome to Bali Part 1

Trip aku tak pernah terhenti.
Mungkin belum sampai limit nya kot.
Matlamat aku akan ke mana sahaja bercuti sebelum tamatnya zaman bujang
jangan nanti satu tahap aku menyesal
dulu tak sempat ke negara jiran sebab nk kahwin sangat
setakat beli kasut,baju tu aku tutup sebelah mata saja lah
sebab itu semua bukan apa pada aku
melihat dunia lebih bermakna
tipu kalau aku tak merungut tak cukup duit
banyak komitmen nak spent itu ini
sebab travel kena ikat perut, tak jugak
segala restoran or hotel aku bedal makan
tapi untuk kepuasan hidup yang hanya pendek
aku simpan duit beribu ribu,ala bukan simpan pun, itu duit gaji bulan bulan je hah.
aku habiskan untuk ke negara orang
so, kali ini aku ke Indonesia lagi, iaitu Bali
last time dah ke Bandung, heaven bershopping,
kali ini aku ke tempat romantis
part 1 hanya intro je la.
heheeheheee...
Ini hah antara geng WD aku ..

budak gemuk ni nak gk bebel.hihihi

didi posing sebelum meninggalkan kekasih hati di Malaysia.
kesian mimi kita!




Muka mimi sedih je sebab kne berjauhan dari didi
macam tak biasa je berjauhan kan.
misti lah sedih.rasa nak nangissss je..
tp kitorang tak gedik oke.still tabah.hihihi
balas dendam sbb hari tu mimi tinggalkan aku sebab pergi tioman.
seronok sakan dia.







Sekian!

No comments: