Sunday, August 7, 2011

Welcome to Bali Part 2

Part seterusnya setiba kami ke bali
Aktiviti pertama ialah menyaksikan Baroeng Dance
Entrance fee agak la mahal mak datuk
tak seberapa faham,eh,aku tak faham
even aku penah join tarian time kt Uni dulu tp aku
tak dapat nk menghayati
maybe perbezaan bahasa dan budaya kot

 ini lah sedikit sebanyak contoh tarian mereka.




lakonan..








saya dan su su





Selesai tarian.kami ke tempat membuat batik
Windhu Sari
Barang kat sini mahal gila
tak sanggup kot nk membazir untuk something yang kat negara sendiri ada
dorang quoted pn dlm USD. mampos aku nak beli.
tak dapat laaaa...




Teror dorang ni.lukis cm tu je.hebat!


shiqin tetinggl sbb dia yang snap



Ada lagi destinasi seterusnya.nnt aku update oke.

1 comment:

Lovely Emy said...

eiii besh nye cik del, nti kite pon pg bali, hehehehe~ :) ada banner kite kat tepi tu, shukeeee :*