Wednesday, May 2, 2012

Congrats!


Aku:Assalamualaikum..(sambil ketuk pintu)
Jiran:Waalaikumuassalam
Aku:Korang boleh semayang tak?
Jiran:kitorang tak boleh semayang
Aku:sama la,kene pergi surau ke?
Jiran:tak payah kot
*dialog di ubah mengikut cita rasa sendiri, sebab pelaku dah tak ingat dialog asal.hahaha..

detik pertama aku kenal dengan salah seorang bestfriends time study dulu.
tak lain tak bukan, mesti la emy.
hampir 6 tahun aku kenal emy, eh yeke 6 tahun..hahaha.. 
pejam celik pejam celik, emy dah kawen da last week.
sekejap nye masa bejalan.
masa dulu emy cakap die nk kawen masa umur 25tahun, Alhamdulillah,
tercapai hajat die ;)
tetibe aku teringat dulu aku pong pang cakap aku nak kawen umur 28-29,
betul ke hajat tu tibe time umur macam tu?
tak ape lah, jodoh pertemuan kn di tangan tuhan.
heeeee ;)
So, di kesempatan ini, aku nk ucapkn, Selamat Pengantin baru buat kawan baik aku, Aimi Liyana.
pemecah record kawin terawal antara bestfriends yg lain.
Congrats babe! 






No comments: