Saturday, April 2, 2011

Bukan kali pertama

Weekend memang berjalan sakan.
kami ke Pavillion Kuala Lumpur.
Apa yang best?
branded outlet!
hahahaaa...
and of cos I'm not rich to shopping here.
melepak layak lah.
yang best ada performance drum from group of chines
ini adalah untuk charity.
sambil berhibur boleh lah menderma untuk mangsa tsunami di Jepun
kesian mereka.
Dari hari bersama dengan dayana dan ciks bubu lagi aku 
dah ajak ke sini.tp xbekesempatan
nak snap some picture.
sebab view di sini cantik.
and just remembered about a video from 'stupid couple kissing in front
of public' here
haishh...
tapi tujuan kami adalah untuk mencari kenangan baru.
konon-konon boleh cakap
"alah, kami pun dah bergambar depan Pavillion"
hehehheheheheee...
belagak jap >.<

ini Ami.


ini Adi.


Adi sedang memiliki Handphone baru
HTC ;)


aku sedang belajar mengedit gambar-gambar.
bermain dengan warna.
hopefully tak menyakitkan mata anda ;)

testing 1



testing 2


saya benci bedah sebab bedah kuat membebel! hahahhaaa



ada jerawat batu tumbuh.
gggrrrr... benci la.


hah.sampai ke malam merempat depan Pavi.



Ami nak jugak 
aloh comel ;)





sekian...


3 comments:

Anonymous said...

saya pown nak bergamba depan pv gak...



sharinayangcomellagibaikhati~

SiKenit said...

P la mkck.bole geng ngn aku..
Hhahaa

yANa said...

nampak cik kakirayap da besar ahh. . :'p