Thursday, April 14, 2011

Welcome to Bandung I

Trip to Bandung.
6 April 2o11
LCCT.


Seperti di gembar gemburkan.
aku telah ke Bandung, Indonesia last week.
dalam keadaan nak pergi or tamau pergi
tension pun ada.




nampak tak aku bertudung..
ewah!
disebabkan passport aku bertudung litup
so, kena lah menyerupai passport ye.
hahahhahahaa









adik dan abang..



oke.
kt air asia pun ada foccasia.
tp to be honest, i prefered food from firefly.
mahal tp sedap gilosssss!





bro and dad!





setelah tiba di Bandung.
rasa macam sinetron la beb!



ini adalah jutaan duit yang kami bawak.
cube teka bp yang tinggal.
jawapan nye kosong!
ahahhaahaa...
sebab tak cukup ah.
aku kn dah miskin.
tambahan belum dapat gaji.
kire ok la tu tak ada gaji tapi dpt melancong.
hebat kn!





ini adalah bilik kami.
Hotel progo.
around RM1oo++ per night.
location di tengah bandar.
jalan kaki je kalau mahu ke Herritage.
tak ke dekat



not bad.
3 star hotel je un tp nice.



kebatakan terserlah..



aku nak jugak.
di sekitar hotel.





ini contoh bilik yang sedia ada.





dan lagi



dan lagi




ini pula lobby dia.
yang xbest asal hotel ni adalah breakfst
sgt teruk la food die.
so, tak payah sesebuk bangun pagi semata mata 
nak breakfst.
buang masa je.
tidur lagi best.



akan bersambung.

sekian!

2 comments:

Lovely Emy said...

hahaha, cik deal ni lawak ah, kita nyerr passport pun pakai tudung, selampet je kita dok singapore xpakai.. xkena pape la syg oii. adehhh~ mata sepet sama punya, hihihihi~

SiKenit said...

tah.kakak kite.
wt cuak je.
kite kn skema.
ikot je arahan.
nnt asek kene bebel je.
hahahahaha