Monday, April 25, 2011

Durian fever is back!



Is about Durian
kalau korang nak tahu,
dah tahu pun aku still nk memekak kata aku penggemar durian
hehehee..
aku n ami mmg gila kan durian
selang 2 hari misti cari durian
location fav di shah alam.
sebab syiok ah.
yang paling best bila anda dan kekasih juga penggemar tegar
so, ada la teman mahu makan sampai muntah
tp kadang2 aku kesian kalau dapat partner x seselera sama
macam aku suka durian,laksa, sushi.
naseb baek ami suka makan kesemua nya tp sushi dia baru belajar nak 
makan la kot. 
tp cara nya macam suka je sushi
yey! ada geng
susah tau nak dapat bf sekepala
aku suka makan.
memacam aku ajar ami.
secret recepi, cake, lasagne, macaroni
western, cabonara, pizza, nachos
france, macaroon
senang cita kitorang mmg selera sama la
kalau sorg xreti makan dan memilih kn dah susah
aku ni bukan penggemar nasi sangat
so, susah la kalau org asek cr nasik je
xrela tekak den.
belagak gilo ko!
hahahaa..












ami makan kemain lagi..




sekian..

No comments: