Monday, April 18, 2011

Welcome to Bandung II

Hari seterus nya adalah melawat gunung berapi di bandung
excited abis sbb baca entry aimi pasal stoberi yg sedap.
hehehhe..
kami ke tangkuban parahu
abg aku boleh buat lawak dog
dengan bertanya tempat ni ada perahu ke.
tebahak bahak aku gelak.
hahahahhaaa
nama tempat je ala ala perahu.
bukan, parahu laaaa..
tempat yang nyaman serta indah
tp matahari terik sangat oooo




aku dan adik aku.
actually budak ni sedih.
sbb xdpt pergi amek hadiah spm dia.
sbb clash dgn trip ni
sobsobsob
takpe.
aku dah rasa dah xdpt amik hadiah dulu2.




ni la rupa kedai mereka.
mcm rumah panjang sarawak lak.




susah nak mampus bejalan kt sini
tension nak mampus ooo.
serious senak tak bernafas
dorang akan ikut ke hulu hilir korang pergi mana
rimas ah
pastu paksa kami beli barang mereka
dah la mahal
batu batu dijual sangat mahal
stoberi pn mahal
tp supir kami tlg beli kn.
so, dpt murah gilos.
pack = rm 35.murahhhhhh!
smp xlarat nk makan stoberi.




posing jommmm






nak masuk ni ada entrance fee.
tak igt bp la.
dah lame dah p.
hehehhehee

next location adalah Restoran Kampung Daun.
5 stars beb!
serious cantik.
food sedap tp harga mahal la kot.
tp untuk org msia,
worth for money!



alahai.
cantik nye pondok makan ni.




ini adalah menu nya.






mak nak posing nok!




nice gila...




nak  toilet pn indah..




hiasan yg cantik






ayah makan nasi goreng kampung daun!
nasi dia banyak sebenarnya.
sate siap hah.






ayap lak makan nasi ayam panggang madu..
nyummmm...








ini makanan aku.
nasi timbel ayam ape tah.
pjg nau.




chiness tea!




posing dgn keindahan!




bkn men adik aku zoom jerawat aku..
hahahaaa




temat basuh tangan.




belakang tu dah samai toilet dah






posing lagiii








tak larat dahhhh..




orkid dia besau oooo..






entrance kampung daun.






adik aku bukan men lagi nk tarek keta sorong ni..
ye je keta sorong..
hahahhaa






ini lah buah stoberi yang besar lagi manis nk mampus..
sedap gila tau!








sekian

No comments: