Saturday, April 2, 2011

Salam


Alhamdulillah.
Sekarang aku dah ada semangat nak berblog.
setelah hampir sebulan aku biar kan blog lama menyepi.
bakal di delete la kot.
tunggu je la masa sesuai.
so, blog baru bakal di update dengan kelajuan roket.
ahhahahaaa... ;)
rasa kosong jiwa lara tak berblog.
macam nyawa pulak.
blog yang lama bukan tak mahu lagi
but i think, there is so much pain inside
hope so the new one is better, much better, AMIN!
korang boleh la melawat blog aku yang tak seberapa ni
InsyaAllah, aku hanya update benda yang penting dalam hidup aku.
sebab tujuan blog ini adalah untuk kenangan abadi kelak
untuk anak cucu cicit hendak nya.
hahahhaa..
skema ye tak?
aku pun tak berkenan baca blog orang marah-marah
saling menghina.
baik diam.
so, azam blog baru adalah, just be cool,
don't care bout 'people' less important to you.
and,
always be yourself.
last one,
i beg for the second chance.
tengssss ;)





No comments: