Sunday, May 1, 2011

Berjimba dengan DIDA

picnic bersama DIDA
location Bagan Lalang

Seperti yang di perhebahkan la ye
last week aku besama geng UpM, Department of physics
berpicnic bagai
syiok nye lahai

Macam tak biasa je sebab emi terpaksa amik aku kt umah yg jauh 
benar tu.adoi..sian dia
atas sebab yang tak dapat di elak kan la nama nya
akhirnya Dida kembali berjimba bersama
last berkumpul masa kami berholiday di Kuching tahun lepas
lama kan..

siapakah DIDA..
tadaaaa....




kenal dah kan
ini lah bestfriends aku since degree dulu
sekarang dah besar dah
siap boleh kawin dah

perjalanan ke bagan lalang ni jauh gila ah
dr bangi rasa nya berejam oo
panas bontot duduk dalam keta




untuk menyenangkan belog aku ni
aku combine siap siap pictures semua
hah! jimat space
ye dak..
hehehheee...



ini ialah bloger.
hehehee..
saja nak posing lebih.

hoyehhhh..
masa untuk pilih ikan
pas berpicnic
kami rasa lapar gila
aku la tu sebab tak sempat nk lunch lak that day
so, kitorg pilih Restoran Terapung
nk buat reservation tak?
details seperti di bawah ye.

Restoran Terapung
pantai perkhemahan Bagan Lalang,Sepang
Tel : 03-31412895


z




murah tu memang murah
depends pada order anda ye
kalau amik ketam,udang, sotong korang rasa boleh ke dapat 
dengan harga 50?
mistilah tak kan?
so, don't expect too much oke.
instead of this place,
korang boleh try seafood di Pantai remis, selangor
sebab location lagi dekat
roughly the price pun slightly same






Oke lah ye
selamat bergembira seperti kami ye




sekian!




2 comments:

Lovely Emy said...

heee, xpe ah, xkisah pun amik cik deal, sekali jalan jeer. :) yg penting DIDA hepi n dapat jumpa.. :D

SiKenit said...

itu la... happy sangat...
heeee