Sunday, May 22, 2011

Entry Bye untuk cousin and brother

Lelaki di belakang ialah Amad dan Ayap



Alahai,kesian lak aku dengan cousin sorang aku ni.
Amad merangkap adik izah n cyan.
jauh dia belajar smp ke utara Penang.
diploma eng di uitm Penang.
rasa kalau dengar Penang mcm dekat je
tp sakit bontot gk la dok dalam keta lama lama
all the best sedara.
nk menuntut ilmu tak perlu memilih tempat
aku pernah ke ujung selatan (tak smp JB pn, menggelabah je lebeh)
tp kalau nk seribu daya
tp cm best je belajar tempat orang
mn tahu dpt jodoh orang jauh
mencabar weh kalau balik kampung.
sorang selatan, sorang utara.
eh...cm cik ina ngn asrul je.muahahahahahaaaa
lain pulak cerita adik aku.
dpt offer bukan main dekat nk mati.
duk kt uitm puncak alam la ko yap.
mmg ada eh foundation uitm dari dulu
apasal la aku xapply je.
*layak ke??hahahhahaa
dah dekat nak mati aku tengok dia tak kemas kemas barang pn
wt tak tau je. ada yang kena sepak ni.hehehehe
adik aku akn berangkat esok.
sbb dekat sgt, so, aku malas lah nk hantar
sbb aku dah boleh agk every week misti dia call aku soh amik dia
as usual, ptg2 text aku suruh amik kt sunway
mentang mentanglah office aku dekat area situ.
nasib baik dia adik.
gud luck amad dan ayap
hahhahahaa..
ok la..nk tidur!
niteeeeee...

1 comment:

anak enchekk shariff said...

mmg mencabar weyh...saket bontot dok dlm keta lme2..blk segamat jap jek da smp..hehe~