Wednesday, May 11, 2011

Hobi seketika





ehem!
jadi model jap.hahahaaa.. gile perasan nk mati.
alaaaa.. biar lah.
hehheheee...
sejak dua menjak ni aku tak tahu la asal aku cm busy.
ami pun busy gk. sian dia..
lately ni selalu tidur awal
pas masak untuk adik aku, terus tidur.
masak???? rajin gila.
nk wt cmne. kesian adik sendiri kelaparan.
sementara dia belum cont study, aku terajin masak lak
eleh, bkn p jauh pun.duk foundation uitm je pn.
kecoh je budak ni
mimi pun jadi jeles sbb dia nk gk dinner bersama.
ni lagi ngade2.. selalu kalau mimi hantar pagi2 selalu nya aku akan masak
utk dia.. nasi berlauk ke, macaroni ke, mee ke.. tu yang die ngidam tu
takpe la. kalau aku rajin lagi aku masak la ye.
sekarang ngh polish skill..hahhahaa
adik and abg aku jd food tester.
so, next few years,im dream of cafe restaurant!
haahaaaa....
gelabah ayam!


sekian dahulu

No comments: