Tuesday, May 24, 2011

Next trip

Seperti semua pn tahu la kan,
baru baru ni Airasia ade promotion untuk ke pelbagai destination
aku pn dengar sahaja about flight ticket mmg no 1 okaaaayyyy
kegilaan aku ialah beli tiket flight
kalau perempuan taksub pada alat solek, pakaian, kasut or bag,
lain pulak aku ni.
Jaja informer terpenting aku.
haish.
aku rasa die pemberi maklumat yang memokai kn poket aku
hahhahaa..
rasa teruja bila tengok ticket 10cent je
tak nk pk cuti dan duet yg bakal habis
tak pe. untuk kepuasan diri sendiri
bila terfikir macam lama je aku xshopping sakan
byk p travel,holiday bagai.
haishhhh!
dan dengan ini Arabella akan ke Krabi next year!
oh yes!!!!!
yang best ialah tentang laut jernih dia.
teruja nk mati.
so, korang boleh lah jeles dengan Arabella sbb ni la first time kami ke
over the sea bersama sama
hehehehhe..
korang boleh la renew passport memasing iye.





haish..geram aku tengok laut biru ijau ni.
cepat la smp krabi.
ooooooooo!!!!
*pic sumber dr google.




No comments: