Sunday, June 12, 2011

Bersantai



agak berkurun lah jugak aku meng ignore belog sendiri
tak ada masa nak baca dan update apa apa
masa yang ada pun aku p bersantai bersama buah hati
and friday and saturday night aku katamkan drama bersiri Nora Elena
tak silap cerita yang di adaptasi daripada sebuah novel
aku bukan peminat novel
novel terakhir yang aku baca iaitu New moon
itu bpk lama nak habiskan
so, aku nekad malas nak baca lagi.
hahahahaa
sekarang aku macam dah fall in love dgn nora elena
start esok kene pulang awal
selalu balik pukul 8pm..
hahaha..
excited mak!
apa lah tujuan letak gambar2 ni?
sebab dah lama tak pose comel gitu.
hahhahaa
muntah la korang.
ada mak kesah?
im not evn care la dude!




Pls:seronok apabila mencabar diri sendiri. melihat di mana kemampuan dan kebolehan diri. tp melepaskan sesuatu yang disayangi dan berharga bukan la pilihan aku.apabila tenaga dan pengalaman aku sangat diperlukan, aku keliru. Ya Allah, apakah yang sebaiknya untuk aku, semua nya ketentuan-Mu.

2 comments:

Anonymous said...

buat la pilihan yg terbaik sayang..ami sntiasa skong adi dri blkng..buat la plihan yg tepat..gud luck..

SiKenit said...

teng for the supports!
every single time, u'r behind me 100% supporting, what more should I say, i love u so much sayang!
without u, im just nothing!
didi...