Wednesday, June 1, 2011

Girls dayout


 Last week we spent time together for more than 24 hours.
eleh. tu pun mahu gebang lebih.
haish.
setiapdari ahli Arabella sudah ada komitmen masing masing
thats y la macam susah nak lepak bersama
tp di sebabkan mahu menemani bu bu saya
so, semua pakat tdur rumah bu bu saya.
kami ialah terdiri dari na na saya, ma ma saya dan diri saya.hikhikhik
gila manja lahai. blushhhhh!
mula mula lepak sambil berdinner di tree steak house.
layan western food di situ.
food not bad tp my steak is quite sweet. maybe they should not put too much honey la
sbb aku tak suka makanan manis sangat
tak elok untuk keshatan.hehehe




layan gambar ye.


bu bu saya dan na na saya!



saya dan ma ma saya..
alahai!hahahaha





makannnnnnnn!




















melepak lagi untuk keesokkan hari nya
mana lagi mahu pergi, oneU laaaaa..
sebab aku mengidam Johnny..
OMG.... mcm dah pregnant saje.hehehe...
nasib baik semua on.
kalau korang nak tahu aku akan stick pd steamboat Johnny.
bukan murah pn, bkn sbb kenangan juga tp sbb kenikmatan soup nya
yeeeehhhaaaaa...
aku makan ni dari aku muda muda lagi
smp sekarang tak pernah jemu
heeeee








sekian!

No comments: