Sunday, June 26, 2011

Perangai lama dah datang

Last night aku tidur lambat
sebab siang tu aku bantai tidur satu hari suntuk tanpa sedar diri
haish..perangai langsung tak berubah.heee
dalam bosan tak tahu nak wat pe
aku dengan bunguks nye memekapkan muka
tebal tak tebal
pastu testing pakai fake eye lashes
memang buang tebiat
pulak tu pakai baju tidur 
orang sibuk bermekap mahu tunang ke kawin
aku lak sedtakat nak amik gambar
ehem..!
tujuan nye ialah untuk dapat edit gambar orang tunang jadi cantik dan 
menggunakan tools yg betul
gambar close up sukar sikit nak edit
aku tolong mimi edit gambar orang tunang menggunakan lightroom 3.0
gambar tu mimi takde bagi aku copy nya
so aku tangkap la gambar aku pastu cr tools yg betul
nak nampak muka mulus gitu dalam bahasa kesat ialah tutup jerawat
dan juga scar
ini adalah salah satu percubaan aku..





ini pula gambar band teruna mencari cinta
OMG! serious geli nama band dorg ni.
caittttt..




No comments: