Thursday, June 2, 2011

Preparation before interview..fuhhhh

penat aku practice bercakap dlm bilik sorang sorang
ni smue gara gara interview esok.
alahai..
apa pasal la tangan aku ni gatal benar apply job lain
masuk ni dah 3 kali orang suruh datang interview
tp aku selamba je tak datang
sekarang dah nyesal
jenuh gk la nk korek cite pasal study aku 2-3 tahun lepas
recall daily job aku buat selama ni
nk ingat proper way introduce diri nnt
aduhai
malasnya lahai.
sbb kan target tahun ni 3K so, aku kena gk la jump kerja
tp kalau stay pn takda hal.hikhikhik.
ayat belagak nak mati.tekup muka.hikhikhikkkk
chaiyok chaiyok...
yang best nya mimi akn tmn aku esok.
sbb nerbesss gilossss ni.
dia kan pemberi semangat gitu.
kau ada????????????hahahhaa... tiada motif.
sbb aku tengok semua post cm gitu
aku pn terpengaruh juga.huuuuu...
kau ada??? ehh...cm cooollllllll je..
hhahhahaha...


pls:tenang ada mimi teman tadi. sbb mode cm tak best. aku kn tak suka org annoying. tp mimi aku best.sentiasa cool kn aku. as a BF, his responsible to treat me nicely, advice only good things.baru la nama nya lelaki sejati. tadi sempat makan ayam penyet kegemaran di wong solo. tp sbb semalam br mkn smbl lap hingus, aku tukar menu hari ini dengan sup ayam.. haishh..sedap nye.nnt nk p bali nak try wong solo original dr Indo la
kau ada??? hissshhh.mcm annoying je.hahahhahaha...okayyyyy..nk titunnnn..
semoga didi dapat job untuk interview esok dgn gaji 3 ribuuuuu... AMIN!
mekasyeh sbb amin kn..korang baik... ;)