Sunday, June 19, 2011

Suatu ketika dahulu



sudutan gambar kenangan sewaktu zaman persekolahan
koleksi gambar aku banyak jugak
tp entah mana mak aku campak gambar budak budak dulu
ruginya
dulu tak ada fb nak upload byk2 boleh jadi kenangan
sbb dlm website ianya tak akan hilang unless anda di hack ye
sekrang aku sangat merindui zaman mrsm
bukan sebab nama nya sangat gah
tp kenangannya tiada tolok bandingan
setiap kenangan di sana aku tak pernah lupa walau satu inci
di sana tempat aku belajar berdikari
aku belajar berjauhan dari keluarga
aku belajar bergaul mesra dengan teman dan junior
seingat aku, bermula di sini aku menjadi seorang yang mesra
dan peramah
dengan lelaki, they are my bestfriends.
aku bukan si bijak pandai. that is truth!
kalau setakat dapat 5C dan 6C tolong jangan cakap keputusan anda not that bad
sbb pd aku, keputusan itu sangat teruk 
tp pelajaran bukan penentu segala nya
Kerna itu kerja tuhan.
InsyaAllah, rezeki ada di mana sahaja
kerja kuat and be smart


sekian...

No comments: